poniedziałek, 29 lipca 2013

Wyjaśnienia...

Miesiąc się kończy a rozdziału jak nie było tak nie ma... Przepraszam! Moja prawa ręka znajduje się w gipsie i pisanie jest dla mnie trudne. obiecuję że zaraz po tym jak lekarz mi ją zdejmie dokończę rozdział i go dodam. W efekcie w przyszłym miesiącu czekają nas dwa rozdziały. Jeden zaległy a drugi ten który miał być. Jeszcze raz was przepraszam.
Poza tym komentarze pod ostatnim rozdziałem mnie zawiodły. Są tylko dwa a wcześniej było ich 5 lub 6. Dlaczego nie komentujecie? Nie podoba się wam? Coś źle napisałam? Powiedzcie mi o tym!

2 komentarze:

  1. W porządku. Wracaj do zdrowia. Ja na pewno będę cierpliwie czekać na kolejne rozdziały.
    Nie martw się, że jest tak mało komentarzy. Są wakacje i wiele osób wyjechało. Moim zdaniem to nie ma nic wspólnego z treścią rozdziałów czy stylem Twojego pisania. Polecę Twojego bloga kilku osobom, może się zainteresują. Brakiem komentarzy się nie przejmuj. Czasami warto jest pisać dla nawet jednej osoby niż dla kilku, którzy mają to gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Miło jest przeczytać tak pozytywny komentarz ;) Dziękuję że ze mną jesteś ;)

      Usuń