wtorek, 13 stycznia 2015

UWAGA! BARDZO WAŻNA INFORMACJA!

Pomóż Kindze
Kinga to młoda mama rocznej Zuzi, padła ofiarą pożaru, jej twarz i ciało wymagają operacji, aby mogła wrócić do zawodu modelki. Operacja może zostać wykonana tylko w Szwajcarii i kosztuje 30 000,ze względu na kiepską sytuację materialną rodziny Kingi nie stać na operację. Dlatego proszę o pomoc, wystarczy 10 zł, dla ciebie to parę złotych, a dla tej młodej dziewczyny to powrót do marzeń...błagam pomóżmy Kindze....

O wsparcie prosi jej przyjaciółka a ja dołączam się do prośby

nr konta....35 8602 0000 0000 0279 7540 0001

1 komentarz:

  1. Cześć! dzisiaj znalazłam i przeczytałam tego bloga i co? ZAKOCHAŁAM się w nim
    Jeżeli wchodzisz tu jeszcze to powiedz czy masz zamiar to kontynuować (JA CIERPIĘ ŻE NIE WIEM CO DALEJ) A jeżeli nie zamierasz pisać tego dalej a masz jakieś rozdziału czy coś napisane to czy byś mi to udostępniła (oczy kota ze shreka)

    Weny weny i jeszcze raz weny życzę
    PS:Oczywiście blog genialny ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń