sobota, 23 maja 2015

Informacja

Pytacie się o nowe rozdziały i to jest bardzo miłe ale z drugiej strony dołujące bo ja nic nie wrzucam... Bloga dokończę i obiecuję że powrócę pierwszego dnia wakacji i wtedy postaram się zacząć dodawać regularnie rozdziały. Liczę na wyrozumiałość i na to że ktoś jeszcze wtedy tu będzie cierpliwie czekając :) Dajcie znać czy będziecie czy jednak nie będziecie tyle czekać... Chcę wiedzieć czy będę miała dla kogo pisać..... Do następnego (mam nadzieję, że już rozdziału)

PS: Jeśli nagle nawiedzi mnie wena to może, podkreślam może ( co jest mało prawdopodobne) dodam rozdział wcześniej....

6 komentarzy:

  1. masz to skończyć chociażby dla mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale TAK ! Kocham cię będę czekać OCZYWIŚCIE Yeey :* :* :* :* :* :* : * :*
    Weny weny i jeszcze raz weny życzę
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałaś mi nadzieję (teraz szczerze się jak głupia do ekranu) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Definitywnie za

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że będę czekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę wiedzieć co będzie dalej. Nie zapomnij tylko o tym blogu, bo jest fantastyczny. Pozdrawiam i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń